Nas clases de inglés de 6º de Infantil e aproveitando parte do material da editorial coa que traballamos, centrámonos no vocabulario dos animais do mar. En concreto traballamos os seguintes:
FISH - OCTOPUSS - TURTLE - SEAHORSE - CRAB - SHARK - JELLYFISH - STARFISH.
FISH - OCTOPUSS - TURTLE - SEAHORSE - CRAB - SHARK - JELLYFISH - STARFISH.
Logo dunha breve posta en común sobre cantos nomes destes animais coñecían en inglés achegámonos a boa parte deste vocabulario a través de xogos con tarxetas ou cards: "What's missing" "What's next?" e outros xogos interactivos.
Ao longo de varias sesións aprendimos a canción "In the sea" para reforzar oralmente este vocabulario.
Cando
xa aprendimos a identificar aos principais animais que vivían no mar abrimos a
SEA KITCHEN e intentamos averiguar cales eran as apetencias culinarias de algún
destes animais.
Centrámonos no OCTOPUS (polbo) e no CRAB (cangrexo)
1) Vimos as súas características:
Colour, eyes, legs. Confeccionámolo en
cartulina e chamámoslle Mr Octopus
2) What does
Mr octopuss eat? What is Mr octopuss’ menu?.
Logo de repartir unha ficha de traballo na que figuraban: a
fish, a boot, a crab, a seahorse prantexáronse as respostas á seguinte pregunta
WHAT IS Mr OCTOPUSS’ MENU TODAY?
Para respostala axeitadamente recurrimos a un video da National
Geographic e nos fixamos atentamente en cal sería o alimento do polbo: A CRAB.
A continuación, na ficha de traballo, terían que riscar todo
aquello que “Mr Octopuss doesn’t eat” y colorear” Mr Octopuss’ food”.
Aproveitouse tamen para reparar en todo aquelo que aparece
no mar e que lles molesta aos peixes como the Boot que aparece na ficha,
preguntarlles máis cousas de lixo que adoitan flotar no mar: bottles, plastic
bags, …
Rematamos estas actividades facendo un debuxo baixo a
consigna NO PLASTIC IN THE SEA. Durante o confinamento seguimos repasando estes contidos e unha das propostas foi facer un diorama dun aquarium no que estiveran a maior parte dos animais marinos que traballamos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario